Kunden som kan alt

Vinner

Til tider møter vi bedrifter som kan alt og vet alt. De er best på markedsarbeid, strategi og strategiprosesser. De vet akkurat hvordan de skal få en høyere omsetning og en bedre bunnlinje. De har ikke et eneste problem verken med ansatte, produksjon, kunder eller organisasjon.
Så flott sier jeg, og takker pent for meg. I denne type bedrifter har vi ingenting å bidra med.  Så tenker jeg i mitt stille sinn – håper denne bedriften er våken nok til å se ny teknologi som inntrer for de aller fleste bedrifter, billig utenlandsk arbeidskraft som andre tar i bruk, nye sultne etablerere som gjør konkurrerende business på annen måte etc.

Del:

Mer:

Skilt med ordene Hjelp, Støtte, Råd, Veiledning og Assistanse på retningspilene, mot en knallblå skyet himmel.

Organisering Skandinavia

Superspennende rådgivningsoppdrag i dag. Organisere opp et skandinavisk selskap. Holding, styreleder, daglig leder m.m.. Hvilke oppgaver skal ligge hvor i hvilken skandinavisk bedrift, og hva